Dag 307 Chaos.

Inmiddels is de redaktie erachter gekomen wie verantwoordelijk is voor de wanorde bij de VVD. Het kostte wat moeite om deze keer onze bron te pakken te krijgen. Die bron heb ik nooit geheim gehouden dus voor mij geen vakantie in de Scheveningse gevangenis. Maar goed, volgens mij had die bron het eerder helemaal verkeerd en lijkt ook nu zijn rol als regisseur verkeerd uitgepakt. Het is gelukt heer Zalm kort aan de telefoon te krijgen en meer dan dit liet hij niet los:
pp: "Meneer Zalm, is het nu niet een beetje uit de hand gelopen?"
Zalm: "Welnee, het ging precies zoals het moest. Ik heb Rita even apart genomen en tegen haar gezegd dat ze met al die voorkeursstemmen nu moest laten zien dat ze haar mannetje staat."
pp: "Maar dat is dan toch een aanval op Rutte?"
Zalm: "Precies! Dus toen zei ik tegen Mark: nu moet jij laten zien dat je je mannetje staat..."
De verbinding werd verbroken maar het resultaat kennen we nu.
Als het aan de lokale overheden ligt valt er nog meer chaos te verwachten als gevolg van Verdonk's handel en wandel. Lees hieronder de bijdrage van vandaag.