Nieuws uit het heelal

De nieuwspagina van Planet Internet vermeld regelmatig berichten van andere planeten. Vooral nieuws van Venus en Mars zijn er populair. Tja, hier op onze planeet zullen we nog jaren, wie weet eeuwen, in onbegrip naast elkaar leven. Het wachten is op resultaten van Venus- en Marsexpedities. Pas dan zullen we meer weten (???).
En wat was het nieuws deze keer? Vrouwen krabben meer dan mannen.

Hij: "Zeg, hou es op, ik schud hier bijna van de bank!"
Zij: "Wat zeg je? Ik versta je niet met je vinger zo in je neus."
Hij: "Mwah, je wilt niet luisteren."
Zij: "Moet jij zeggen, altijd als ik wil wat zeggen zit jij toevallig in je oor te peuteren."
Hij: "Nee, nou niet van onderwerp veranderen, hè? Wie zit er hier als een gek te krabben?"
Zij: "Nou, ik heb toevallig jeuk, mag ik dan een beetje krabben?!"
Hij: "Jij hebt altijd jeuk. Als je er zo'n last van hebt, ga er dan eens mee naar de dokter."
Zij: "Hé, als jij weer eens zo ongelofelijk zit te gassen zeg ik toch ook niet dat je je darmen moet laten nakijken?"
Hij: "Maar die jeuk moet toch ergens vandaan komen?"
Zij: "Alsof ik dat niet zou weten!"
Hij: "Oh? En hoe kom jij dan aan die jeuk?"
Zij: "Nou, ik krijg zo nu en dan behoorlijk de kriebels van jou!"

Labels: