Dag 241 Laten we vrolijk wezen.

Ook zo gelachen gisteren met Prinsjesdag? Of werd u er compleet chagrijnig van?
Het was misschien niet verstandig, maar ik heb het deze keer aan mij voorbij laten gaan. Met mijn humeur is dan ook niks aan de hand.
Toch zit ik wel eens te dromen over hoe het allemaal wat anders kan. Wat betreft mijn keuze en de verkiezingen had ik een ideetje (lees hieronder verder).
Ondertussen raak ik dat ene zinnetje maar niet kwijt, uit een liedje dat ik verder niet ken: "....kom laten we vrolijk wezen..."

1 Reacties

20 september, 2006 15:51, Anonymous Anoniem schreef...

Ha, Peter !
Zoals je misschien al op mijn eigen blog gelezen hebt ben ik nog niet erg in verkiezingsstemming. Dat is bij jou wel anders zie ik. Maar als je zoals ik een week, op een steiger in Friesland, in de zon gezeten hebt, dan ga je dingen toch anders zien.
Dat het deze keer Friesland werd, en niet Goeree-Overflakkee, was een beetje toeval. We kregen dit huisje aangeboden via een familielid. En niks geen spijt, hoor. Eerder de vraag waarom ze het ons niet eerder aangeboden heeft. Tsjonge, Friesland is geweldig. Ik denk niet dat ik ooit nog ergens anders naar toe ga op vakantie ;-)

Oant Sjien !

 

Een reactie posten

<< Home