Dag 349 Eén jaar weblog.

Zo, gisteren in alle stilte het één-jarig jubileum van dit weblog gevierd. In het afgelopen jaar is er veel veranderd aan Codes, keuzes en maakbaarheid en dat zal het komende jaar nog verder gaan. Het is tenslotte ook een evoluerend weblog.
In het eerste jaar is er al aardig wat veranderd. Het een en ander aan het uiterlijk gesleuteld, hier en daar een rubriekje erbij, de g.l.t (gemiddelde leestijd)-code ingevoerd en een groeiend aantal bezoekers.
Hetzelfde is gebleven: de drie centrale thema's, de afwisseling tussen serieuze en absurde stukjes (tot wanhoop van sommige lezers) en helaas: het erg lage aantal reacties. De gedachtenontwikkeling rond de inhoud hier zal ik vooralsnog veel zelf moeten doen. Da's jammer want hoe krijg ik nou de nodige verdieping? Ik leer graag van anderen.
Bijzonderheid in het afgelopen jaar was het 'zomergasten-project'. De respons om daarin een bijdrage te leveren was wel groot. Ook was het een heel aardige ervaring af en toe een gastblog op andere weblogs te mogen schrijven. Voor het komende jaar staat een nieuwe lay-out en en nieuwe hosting op het programma. Het 'bijzondere'project voor dit jaat is de Donkey Shocking-award. Verder ga ik op zoek naar mede-redacteuren. En natuurlijk hoop ik alle lezers ook dit jaar allemaal hier terug te zien.
En dan u over naar veel belangrijker veranderingen. Hou de formatie nauwlettend in de gaten. Zou die nog verrassingen op kunnen leveren? (Lees hieronder meer).

2 Reacties

10 januari, 2007 13:32, Blogger Gerard Dekker schreef...

Gefeliciteerd! Ik kijk regelmatig en het zet me af en toe aan het denken.

 
11 januari, 2007 04:50, Anonymous Anoniem schreef...

Gefeliciteerd met het jubileum !
Wat mij betreft mag je zeker doorgaan...

Het lage aantal reacties...
Tsja... mei vorig jaar schreef ik je al: "Veel genoegen bij het op je blog verwoorden van wat je bezighoudt. Schrijf
voor jezelf en verwacht niet teveel van je bezoek(st)ers."

Bedankt voor je interessante bespiegelingen. Als jij blijft schrijven, blijf ik lezen.

Met vriendelijke groet,
Henk.

 

Een reactie posten

<< Home