Dag 274 Peilloze diepte.

Alle verkziezingspeilingen gelezen? Dan weet u wat u te doen staat bij de komende nationale stemronde. Volgens de peilingen zijn er meer dan genoeg mensen al weten dat ze dit land een peilloze diepe afgrond in gaan stemmen. Dus doet u straks eens iets geks: stem dwars tegen de peilingen in.
Dit is overigens geen stemadvies. Ik kijk wel uit. Hoewel ik graag over keuzes schrijf, ga ik me absoluut niet bemoeien met uw keuzes. Daar heb ik het trouwens veel te druk voor, want ik ben hard aan een andere baan toe. Ik vraag me af of dit weblog daar een hinderpaal bij zou kunnen zijn. Lees maar eens wat hieronder staat.

1 Reacties

24 oktober, 2006 02:57, Anonymous Anoniem schreef...

Wanneer dit weblog iets anders zou zijn dan een prima visitekaartje behoedt het je van het in zee gaan met bazen of bedrijven die niet bij je passen.

Bij voorbaat: Veel plezier en succes bij je nieuwe baan !

 

Een reactie posten

<< Home