Dag 458 Slaaptekort.

Door een slaaptekortje kan ik maar moeilijk op gang komen. Het slaaptekort is op de laatse vakantiedag ontstaan en niet eens door een langdurig feest. Technische problemen met een vliegtuig leidde tot een verplichte verlenging van de vakantie en tot flink wat slaapgebrek. Lang rondhangen op een vliegveldje, diep in de nacht uiteindelijk afgevoerd naar een hotelletje, veel te vroeg weer opgehaald. Het stelde allemaal niet zoveel voor, maar ik merk wel dat ik niet zomaar zonder genoeg slaap kan. Nu, een volle dag later, ben ik nog steeds wat ontregeld en zeker niet fit.
Dus excuses beste lezers, ik ga er nog even tussenuit, naar dromenland. Hopelijk helpt dat weer een beetje mens te worden. Van onderzoeken op dat gebied wordt ik niet veel wijzer. Leest u even mee? Zie de bijdrage hieronder.