De Venus-code \|/

We spreken met de heer prof. drs. van Sonderen, één van de projectleiders.
"Ja, dat wordt spannend. Als alles goed gaat, zullen we nu eindelijk kunnen ontdekken of vrouwen daadwerkelijk van Venus komen. Om te beginnen hebben we dan een bewijs dat er nog meer leven is, of was buiten de aarde. En tevens is de theorie die hierover de ronde doet ook bevestigd. We hopen natuurlijk aan te kunnen tonen dat eventueel leven op Venus dermate verschilt van hier op aarde, dat het de verschillen tussen mannen en vrouwen kan verklaren.
We hebben vooraf een onderzoek gedaan onder diverse groepen vrouwen om een Venus-code te kunnen ontwikkelen. Die Venus-code wordt door onze sonde naar de planeet geseind. Mocht de code door levende organismen op Venus opgevangen worden, dan hopen we op respons. We denken met die code een eventuele respons te kunnen begrijpen.
En daarmee zullen we wellicht eindelijk het vreemde verschijnsel vrouw kunnen doorgronden.
Maar goed, ik zei al, als alles goed gaat. Want als we al enig teken van leven ontvangen, dan is niet gegarandeerd dat we de signalen in gewone mensentaal kunnen omzetten. Volgens mijn vrouw zijn mannen erg slecht in het lezen van tekens. Hetgeen de reden zou zijn voor de vele misverstanden tussen de beide sexen.
Ik blijf echter optimistisch; ik hoop met dit project eindelijk mijn eigen vrouw beter te begrijpen en dat mag gerust een paar miljarden kosten."

Labels: