Maak het kort. /*\

Opendeur-filosofie bent u hier wel eerder tegengekomen. De redactie van dit weblog geneert zich werkelijk nergens voor en doet nog een duit in het zakje (fluitje-van-een-cent).

Kijk, dat we van het leven moeten maken is zo klaar als een klontje. Logisch dus dat menigeen druk bezig is met de maakbaarheid van zijn of haar leventje. En het moet nog snel ook, want het leven is kort!
Bijna alles wat moet worden gemaakt, in elkaar geknutseld, onderhouden of gerepareerd (iedereen maakt wel eens een foutje) is tegenwoordig wel voorzien van een gebruiksaanwijzing- of handleiding.
Dus: voor de aarzelaars en angsthazen, voor de talmers en twijfelaars, voor de onnozelen en onwetenden, vandaag de kortste en duidelijkste gebruiksaanwijzing die je ooit onder ogen hebt gezien.
Het hoort bij zaken die vallen onder: "de-dingen-die-ik-nog-eens-moet-doen-omdat- ze-me-zo-leuk-lijken" of onder "dat-wil-ik-zeker-doen-omdat-ik-het-wel-belangrijk-vind". Ook handig bij "ik-ben-er-nog-nooit-aan-toe-gekomen-maar-ik-moet-het-zeker-doen".
Hoe krijg je dit soort zaken uitgevoerd? Klik hier op de gebruiksaanzwijzing.

Labels: