Mijn eerste weblog!

9 januari 2006

Mijn eerste weblog!!! De titel (Codes, keuzes en maakbaarheid) slaat op de thema's die in deze weblog centraal staan. Daarnaast is nog van alles mogelijk.

Later komt er meer natuurlijk, maar voorlopig het eerste bericht alhier:

Ik ben nog steeds op zoek naar een andere baan; het liefst in de richting van "meewerkend teamleider" of een ondersteunende functie waarbij ook coördinerende en/of organiserende taken bij zitten.
Ik ben goed in het coachen van mensen, het organiseren van projecten, verzamelen van relevante gegevens ten behoeve van beleid en heb een prima analytisch vermogen.
Weet jij een leuke werkplek? Laat het hier dan weten.

En dan ook nog: ik heb een prima piano te koop (zie foto); ken je iemand die naar een uitstekende studiepiano op zoek is, laat ook dat weten!



Okee, ben benieuwd.

Peter